1.6.23

კვლევითი პროექტი „კეპლერის კანონები და დედამიწა-მზის ლაგრანჟის წერტილები“.

სსიპ ქალაქ თბილისის N128 საჯარო სკოლის ფიზიკის პედაგოგმა, ქეთევან სადრაძემ მე-9-2 კლასის მოსწავლეებთან ერთად განახორციელა კვლევითი პროექტი „კეპლერის კანონები და დედამიწა-მზის ლაგრანჟის წერტილები“. მოსწავლეებმა შექმნეს მზის სისტემის მოდელი, რომელზეც გამოსახეს პლანეტების ორბიტები და ლაგრანჟის წერტილები.  

პროექტს ერთ-ერთ ეტაპზე შემოუერთდა ბუნებისმეტყველების პედაგოგი მარიამ გულბიანი. იგი პარალელურად ახორციელებდა პროექტის აქტივობებს. მისი ხელმძღვანელობით მე-5-ა კლასის მოსწავლეებმა შექმნეს მზის სისტემის მოდელები.

2023 წლის 25 მაისს ჩატარდა შემაჯამებელი გაკვეთილი მე-9 და  მე-5 კლასის მოსწავლეების მონაწილეობით. მე-9 კლასის მოსწავლეებმა მათ წარუდგინეს თავიანთი შექმნილი მოდელი, უპასუხეს პატარების კითხვებს, თავადაც დაუსვეს კითხვები პლანეტების შესახებ. პატარებმა გვაჩვენეს თავიანთი შექმნილი მზის სისტემის მოდელები. 

პროექტი ფარავს მიმართულებას: მრავალფეროვანი სასწავლო მიდგომები საბუნებისმეტყველო განათლებაში. პროექტმა დადებითი გავლენა იქონია როგორც მე-9, ასევე მე-5 კლასის მოსწავლეთა თვალსაწიერის გაფართოებაში. 


















No comments:

Post a Comment