ლიტერატურული კონკურსი - „ჩემი პროზა“



სსიპ - ქალაქ თბილისის 128 საჯარო სკოლაში 02.11.2019–25.11.2019 პერიოდში ტარდება ლიტერატურული კონკურსი-„ჩემი პროზა“, კურატორი ქართული ენისა და ლიტერატურის მასწავლებელი თამარ ქუთათელაძე. მონაწილეობა შეუძლიათ საბაზო და საშუალო საფეხურის მოსწავლეებს.
პროექტის მიზანია:
1.წერის უნარის განვითარება;
2. შემოქმედებითი უნარის განვითარება;
3.თავისუფალი და დამოუკიდებელი აზროვნების განვითარების ხელშეწყობა;
4.მოსწავლეთა მოტივაციის ამაღლება.
კონკურსის პირობები:
Ø  მოსწავლე წერს მცირე ზომის (250-300 სიტყვა) პროზაულ ტექსტს - მინიატურას/ჩანახატს/მოთხრობას, რომელიც არსად არ ყოფილა გამოქვეყნებული;
Ø  კონკურსის თემატიკა -  მოზარდები საუბრობენ პრობლემებზე;
Ø  ერთი მოსწავლე წერს მხოლოდ 1 ტექსტს;
Ø  მუშაობის დრო განსაზღვრულია -  90 წუთი;
Ø  ტექსტი შექმნილია ქართულ ენაზე;
Ø  არ უნდა შეიცავდეს შეურაცხმყოფელ/უცენზურო სიტყვებს, გამოთქმებს, შინაარსს.
პროექტის განხორციელების ეტაპები -
Ø  პროექტზე მუშაობას ვიწყებთ საინფორმაციო სამუშაოებით საკონკურსო პირობების გასაცნობად;
Ø  საბაზო და საშუალო საფეხურის მოსწავლეებს ქართული ენის კათედრის წარმომადგენლები წარვუდგენთ შერჩეულ თემატიკას;
Ø  გავაცნობთ ლიტერატურული კონკურსის მიზნებს, სტანდარტს, შეფასების რუბიკას და ვადებს;
Ø  განვუმარტავთ დავალებასთან დაკავშირებულ ნებისმიერ  საორგანიზაციო და საკვანძო  საკითხს;
Ø  ქართული ენისა და ლიტერატურის კათედრის მასწავლებელთა და ადმინისტრაციის წარმომადგენლის მონაწილეობით  შეიქმნება ნაშრომების გამსწორებელთა და საპრეტენზიო კომისიები;
Ø  მოვიწვევთ მოსწავლეებს კონკურსზე;
Ø  კონკურსი გაიმართება სპეციალურად მომზადებულ საკლასო ოთახში/ოთახებში;
Ø  კომისია გაასწორებს მოსწავლეთა ნაშრომებს, რომელთაგან გამოვლინდება:
2 - საუკეთესო ნაშრომი - I ადგილი (1 საბაზო და 1 საშუალო საფეხურიდან);
2 - II ადგილი (1 საბაზო და 1 საშუალო საფეხურიდან);
2 - III ადგილი (1 საბაზო და 1 საშუალო საფეხურიდან);
სულ გამოვლინდება 6 საუკეთესო პროზაული ნაწარმოები, რომელთა ავტორებს სკოლის ადმინისტრაცია დააჯილდოებს შესაბამისი საჩუქრებით.
                                                               
მოსწავლეთა ნაშრომების შეფასება
შეფასების კრიტერიუმები

0 ქულა
1 ქულა
2 ქულა
3 ქულა
ქულათა მაქსიმალური რაოდენობა
1
ტექსტის შესაბამისობა პირობასთან 
არ შეესაბამება პირობას (ნაშრომი არ ფასდება, თუ პასუხობს პირობას)
ნაშრომი ნაწილობრივ შეესაბამება პირობას
ნაშრომი სრულად შეესაბამება პირობას

2
2
კრეატიულობა
არ ჩანს მოსწავლის კრეატიული აზროვნების უნარი
ჩანს მოსწავლის კრეატიული აზროვნების უნარი
საუკეთესოდ ჩანს მოსწავლის კრეატიული აზროვნების უნარი

2
3
შემოქმედებითობა
არ ჩანს შემოქმედებითი უნარი
ნაწილობრივ  ჩანს შემოქმედებითი უნარი, თუმცა სიუჟეტი/იდეა/ფაბულა გაცვეთილი და სტანდარტულია
ჩანს შემოქმედებითი უნარი,
საუკეთესოდ ჩანს შემოქმედებითი უნარი,
3
4
იდეის აქტუალურად წარმოდგენა
საერთოდ არ არის აქტუალური
იდეა არის აქტუალური
იდეა მეტად აქტუალურია

2
5
გრამატიკა (მორფოლოგიურ-ორთოგრაფიული, სინტაქსური, სტილისა და პუნქტუაციური წესების დაცვა)
დაშვებულია 6-ზე მეტი შეცდომა
არ არის დაშვებული 6-ზე მეტი შეცდომა


1







No comments:

Post a Comment